Skiver

3 øvelser du skal have med i dit træningsprogram

Velkommen til bloggen her på Ullerslevmotionscenter.dk

Vi vil gøre brug af bloggen til at komme med nyheder til vores medlemmer, samt komme med gode træningsråd og tips.

Vi vil starte denne serie med blogindlægget 3 øvelser du skal have med i dit træningsprogram. Det er 3 øvelser som vi mener man bør have, eller variationer deraf i sit træningsprogram på et tidspunkt henover året.

Vores indlæg skal ses som inspiration, da man naturligvis altid selv står for hvad, hvordan og hvornår man vil træne hos os.

Øvelse 1: Squat

Squat er en kongeøvelse til at bygge benstørrelse og benstyrke, og derfor skal squat naturligvis være med i dit program. Der er mange måder at squatte på, hvor den mest almindelig er back squat. Back squat kan også gøre på mange forskellige måder, hvor man især skælner mellem Low Bar og High Bar. Træner du for muskelstørrelse, eller generel sundhed vil vi altid anbefale at man lære at lave high bar squat. Du kan også bruge variationer som front squat, split squats og db slant board squats. Der er mange mulighed for at få nogle lære muskuløse ben.

Øvelse 2: Pullups

Kropshævninger, hvad enten det er med grebet supineret eller proneret greb, er det en masse bygger til ryggen. Kropshævninger en en super øvelse til at få godt med kød på vinger og øvre ryg, og skal klart være en del af programmet i løbet af en træningstid. Der kan både laves wide grip, medium grip og narrow grip for variation.

Øvelse 3: DB pres

For mange, der vil træne muskelstørrelse og ikke er går så meget op i om de kan bænkpresse 130 eller 131½, vil DB presses være det helt klare førstevalg til brysttræningen. Den kan laves decline, incline og almindeligt liggende. DB pres, kan med vedvarende træning, køres ret tungt og sætte et stort workload på brystkassen, der udvikler den til noget de fleste tøser ville være misundelige på. Tag den med i dit program hvis du vil have en stor patkasse.

Løbebånd til dit motionscenter

Vitamaster løbebånd ikke er fremstillet eller længere. Den eneste måde at få Vitamaster løbebånd er at købe en brugt model det. Den eBay site er et godt valg, hvis du ønsker at se Vitamaster løbebånd. Vitamaster løbebånd købere bør overveje et punkt, at de investerer i en trædemølle, der produceres. Dette kan lægges i en dyr affære, især når reservedele Vitamaster løbebånd er meget svært at finde.

Vitamaster løbebånd eller dele af det er meget svært at finde. Opkøb passiv Vitamaster løbebånd er en risiko i dag, især når det anses for løbebåndet og dens dele model mangel. Vitamaster løbebånd og dele heraf er blevet mere og mere vanskeligt at blive søgt eller opnået. Folk, før de køber en ny, brugt eller renoverede Vitamaster løbebånd bør tænke to gange, før du foretager deres beslutning, da denne trædemølle model eller dele af det er meget sjældent at finde. Det kan koste mere at sætte en overbelastning på dem, især når det kommer til reparationer og andre tjenester i forbindelse med løbebånd.

Forbrugere, der ønsker at købe Vitamaster løbebånd skal se at få et løbebånd garanti. Dette vil give dem mulighed for at dække deres løbebånd reparation, vedligeholdelse og andre tjenester i garantiperioden. Hvis noget går galt med Consumer Vitamaster løbebåndet, så vil de være garanteret et løbebånd i garantiperioden.

Med et løbebånd Vitamaster problem er at holde det kørende indtil slutningen. Bæltet og dækket af løbebåndet Vitamaster tiden slidt og hvordan brugeren anvender stiger. Nu som et bælte og slides løbebåndet dæk nedslidning stiger. Vitamaster løbebånd controlleren fungerer meget hårdt for at opretholde kravet om T med en konstant hastighed. For at få mere fart gennem Vitamaster trædemølle brugere at sætte Super bord med PWM teknologi. Det gør også motoren køre Vitamaster løbebånd uden generende støj. Den opdaterer også Vitamaster løbebånd controller ansætte omkring 1/3 strømstyrken, der styrer normal brug.

I træning på løbebåndet Vitamaster ikke meget let. Vitamaster løbebånd betyder at komme i form med en rigtig udvælge gør træning. Vitamaster trædemølle handler ikke om fancy humoring brugere. Dog er specifikke Vitamaster løbebånd ikke lavet til sådanne formål. Få Vitamaster brugte løbebånd er ikke en lys idé. Det kunne invitere udfordringer og problemer i fremtiden til at køre løbebånd. Selv løbebånd sælgere svære at jage Vitamaster løbebånd eller nogen dele, der vedrører det samme.

I stedet for at købe en brugt løbebånd Vitamaster brugere bør vælge og finde ud af første hånd den model af løbebånd. På den anden side, kan modellen Vitamaster løbebånd være meget skadeligt og kan forårsage skader under træningen. Hertil kommer, på den anden side, den model Vitamaster løbebånd kan ikke give et tilfredsstillende resultat for forbrugerne, at de er på udkig efter.

Brugere kan være i stand til at finde Vitamaster løbebånd på et loppemarked eller brugte sports butik. Brugere kan også se til forhandlere som eBay Søg og købe Vitamaster løbebånd.

Afstigmatisering af bodybuilding for kvinder

Afhjælpning af stigmatisering af kvinder, der Vægt Lift Håndvægte Fakta Stærke kvinder skræmme (de fleste) mænd

I træning på denne klub, og jeg tror, Lisa har givet en unøjagtig beskrivelse af vægtløftning vaner af de kvinder, der træning der. Sure, der en masse kvinder, der bare gør cardio maskiner, yoga, vand aerobic, spinning, svømning og tennis. Men på flere dage end ikke der er flere kvinder på anden sal løfte vægte end mænd. Og vi er et erfarent støttende flok. Vi har ikke stirre hinanden ned eller konkurrerer om at være den stærkeste. Vi træning alene eller i grupper med en træner.

Vil du finde sko til vægttræning? Så klik her

Vi kan aldrig løfte nær så meget vægt som Lisa, men vi arbejder hårdt, har perfekte form, og har stærke sunde organer. Jeg vil aldrig blive jacked givet min naturlige kropsbygning, heller ikke jeg ligeglad, hvis jeg er. Jeg er glad for Lisa, at hun nyder at arbejde ud efter mange år ikke at gøre det. Jeg er glad for, at hun er fortrolig med sin styrke og fysik. Men det er ikke i orden at over-generalisere fitness vaner af befolkningen på Thoreau Club. Jeg har arbejdet ud på denne klub i 8 år. vægtløftning Jeg var nødt til at læse denne artikel to gange for at finde forfatterens budskaber om vægtløftning, Første gang jeg blev distraheret af den falske karakterisering af medlemmerne og miljøet på Thoreau Club. Jeg er en lang tid medlem på Thoreau og har løftet vægte for femogtyve år. Thoreau er et motionscenter, hvor kvinder oftere end mænd i last rum (mandag morgen 12 kvinder til 10 mænd), over halvdelen af undervisere er kvinder, og der er en næsten daglig klasse kaldet kvinder på vægte. Jeg finder det en støttende og venligt miljø, og jeg håber Lisa gør også.

Dette er ikke en vægt løftere ‘gym, det er en familie miljø og jeg fandt gryntende mænd og soccer mom stereotyper forsimplet. I forsvaret af den mand, der tilbød at fjerne vægtene, det er vægtløftning kode og fælles høflighed at forlade barer losset. Jeg er glad for, at Lisa har fundet den transformative magt løfte vægte. Det er noget, jeg håber, at alle kvinder kan opdage. Jeg ville bare ønske, at hun ikke pynte Thoreau club miljø at gøre det. Jeg tror, at Lisa kom ind i gymnastiksalen med fordomme, at hun ville være en pioner, og det har farvet hendes opfattelse af, hvad der var foregår omkring hende. Faktum er, at der er masser af kvinder, der løfter vægte (selv på Thoreau), og som ikke løber ind den holdning, at Lisa hævder, at hun har. Kvinder løfte vægte er ikke ny. Lisa er ikke en pioner. Måske ville hun nyde sin tid mere på gym, hvis hun faldt at kæmpe chip fra hendes skulder. vægtløftning Still, jeg gik sammen, liggende tilbage på en træningsbænk, glad for at være i en position, formindsket størrelse min gut. Wright sætte to sølv 15-pund håndvægte i mine hænder og viste mig, hvordan du gør et enkelt tryk, hvilket bringer mine hænder næsten sammen som jeg rettede mine arme over mit bryst. Jeg stødte på denne artikel, og jeg tror, nogle mennesker mistede af de centrale punkter. Som nævnt har vi ikke (som samfund) værdi synlig muskel på kvinder. Så for nogle kvinder, der ikke ønsker at løfte vægte, gør det ikke, fordi der i deres sind for store, for omfangsrigt egentlig synlige muskler. Det har også at gøre en masse med proportioner så godt. For hver person, der mener Kim Kardashian har en stor figur, der er en anden, der mener hendes røv er “for stor” og “ud af proportioner.” vægtløftning Trænere og alle andre, gør nævne denne idé, at kvinder ikke kan opbygge muskler som mænd gør. Men desværre, det tager ikke meget muskel eller størrelse til at have problemer med at finde jeans, der passer til dine muskuløse lår eller jakker passer til dine større arme. Og det er det virkelige problem. Helt ærligt, jeg var forvirret over, hvad vi gør i et rum af frie vægte. Mit mål var at tabe sig og komme tilbage i form. Jeg havde ventet en rutine består af løbebånd, elliptiske, og måske et par vægt maskiner. Hvorfor var vi heroppe på anden sal? Du skal være respekt for vores online community og bidrage til en spændende samtale. Vi forbeholder os ret til at fjerne efterligninger eller personlige angreb, trusler, bandeord eller flad-out offensive kommentarer. Ved udstationering her, er du tillader Boston magasin og Metro Corp til at redigere og genudsende din kommentar i alle medier. Denne artikel har en stor punkt, men det er ikke i stand til at gøre sine synspunkter uden latterliggøre andre hunner i gymnastiksalen der bodybuild. Måske flere kvinder ville løfte, hvis denne dom ikke blev fremhævet. Som en kvinde, der løfter, er jeg ked af at se en anden fyr kvinde løfteren ringe til min sport freakish. Jeg løftede år siden for kollegiet og for nylig fik tilbage i styrketræning dette sidste år, som går gennem min egen vægttab / krop transformation rejse. Jeg er så glad for jeg har fundet min vej tilbage til vægtene og intet gør mig mere magtfulde end når jeg løfte en tung dødløft og de muskel bundet mænd hæve deres øjenbryn i forundring.) I fulgte linket fra Stumptuous s FB opdatering – det er så rettidig. Jeg er i begyndelsen min fase af den første alvorlige vægttræning jeg har gjort siden jeg var en college atlet. Jeg elsker hvordan accompl

Hvorfor vægtløfter Sko – Vil du ikke at bruge masser af penge for at få Vægtløftning Sko

I en stor del af året, de har bliver til hensigt at gym, jeg er næsten sikker på at jeg vil måske tælle på én hånd gange nummer de har set løftere arbejder ud i gode vægtløftning sko. Af den måde, den eneste kompressibilitet hæmmer squat på flere måder har stødabsorbering leveres af sneakers sandsynligvis været godt, når du er jogging. Så, når du squat i sneakers Og så det er som om, du udfører liften mens stående på din seng. I virkeligheden, som regel, absorption i sneakers blev absorbere energi del du altid tvinger mellem gulvet og vægtstænger. Faktisk er denne i realiteten reducerer lift effektivitet og får dig til at miste styrke, du skal nok være at sætte ind løfte mere vægt. Sengen madras er til at sove, ikke hug. Find dine på http://vaegtloeftersko.dk

Nu er denne ustabilitet gør næsten enhver lift ud som om du sikkert har været udfører bevægelsen for ganske første gang.

Løft i sneakers kunne anses noget farligt, især når du udfører olympiske stilarter løfter.
Men det er blot ikke lade sig gøre, når det gøres på en overflade, der var normalt usikker, god teknik altid blev udviklet ved at reproducere løse bevægelse igen og igen. Masser af løftere ved, at efter at have prøvet vægtløftning sko, kan de ikke regner med, at de nogensinde var i stand til at løfte uden dem. Gode vægtløftning sko løse disse problemer ved at skabe stabile, ikke komprimerbar sål, der forbedrer elevatoren effektivitet og hjælper dig med at holde god form reducerer risikoen for skader.

Du vil være i stand til at læne sig tilbage bedre og holde dine hæle på gulvet, vil du ikke alene bemærke, at du har en bedre vægt følelse, hjælper dig til at skubbe med større kraft. Heel på en vægtløftning sko samt gør det nemmere at holde vores egen torso oprejst, knæ i den rigtige position lidt i tæerne foran, og at komme ind i en dybere squat. Det faktisk giver mening at investere i et par sko, som kunne gøre denne type af en forskel for løft oplevelse, når man tænker på pris, du normalt kan betale for en anstændig par sneakers og lignende sportssko. Under alle omstændigheder, joseph har, Parrinello eller grundlægger arbejdet ud med en vægtstang på en eller anden i 15 år.

Indså, at der ikke var meget opnåelige for under $ 100, han agtede at se, hvad han kunne kilde til at opfylde dette behov i markedet.

reb

Huskeliste til træning

En huskeliste til at pakke til træning kommer her.
Vi kender det selv, du er på vej til træning men ved ikke om du har husket det hele. Derfor har vi lavet denne huskeliste, så du kan pakke de rigtige ting hver gang, og sørge for at du ikke kommer til centeret og må tage hjem igen

1.Træningssko

Husk dine sko til at træne i. Det er ikke rart at træne i bare tæer, i et rum fuld af vægte. Mange bruger også specielle sko til specielle øvelser, og folk der eksempelvis løber på løbebånd er nødt til at have sine sko med. At glemme trænings sko er en af de hyppigste årsager til at folk må køre hjem igen.

2. Håndklæde

Når du betaler for et fitness abonnement, er der ingen grund til ikke også at gøre brug af badet i centeret. Derfor er det en god ide at huske håndklæde, sæbe og andet så man kan komme i bad. Vand er dyrt, men er indregnet i prisen på jeres abonnementer, så gør endelig brug af det.

3. Træningstøj

Det rette træningstøj skal bruges når man træner. Om du træner i shorts, tights eller et par store sweatpants og en t-shirt, så huske dit tøj til at træne i. Det er super ærgerligt at komme ned i centeret kun iført skjorte og jeans, som er umuligt at træne i. Sørg for at få dit tøj med herned, så du kan få en god træning.

4. Proteinshake

Skal du have din protein efter træning, er det en god ide at huske din shake. Et godt tip er at skylle den efter brug. Shakes med gammelt proteinpulver, lugter værre end forfærdeligt, og blot et par dage kan ødelægge en helt taske. Derfor er det også en god ide at få den drukket i centeret så den kan blive skyllet af inden man tager hjem.